Moderní fitness aplikace Fitify Pro: roční nebo celoživotní členství
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je prosím aplikace v češtině? Děkuji R.
Hezký den, Romano, děkuji za dotaz.
Ano, aplikace Fitify je dostupná i v českém jazyce.
S přáním hezkého dne, Eva
Dobrý den, Romano,
ano, aplikace Fitify je dostupná v češtině. Děkujeme za váš dotaz!
Mějte super den, Martin
Dobry den. Zakoupila jsem celozivotni clenstvi. Sve stavajici jsem v apple id na telefonu ukoncila, i kdyz stale jeste platilo. Pres Vas odkaz tady aktivovala celozivotni, ale v aplle id a ani nikde v aplikaci nevidim nic o platnosti. Stale jen ze konci k puvodnimu terminu. Kde a kdy uvidim,ze to mam na porad? Diky za odpoved I.
Dobrý den, Iveto,
pro případnou pomoc v této situaci vám doporučím se obrátit přímo na poskytovatele služby na emailové adrese support@gofitify.com.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Je možné aplikovat celoživotní členství na již probíhající roční členství?
Díky moc za dotaz, Miroslave. V případě aktivního členství by bylo
nutné ho nejprve zrušit (a/nebo nechat doběhnout). Až poté je možné
aktivovat nové členství pomocí voucheru. Pro případnou další pomoc nám
prosím napište na support@gofitify.com.
Díky a pěkný den! M.
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, cvičební povely a lekce jsou také v češtině. Děkuji za odpověď K.
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, Květo, děkujeme vám za dotaz. Cvičební povely máme nyní pouze v anglickému jazyce, ale lze je v nastavení přepnout na zvukové signály nebo zvuky úplně vypnout. Moc rádi vám s nastavením pomůžeme, kontaktujte nás prosím na support@gofitify.com. Hezký den, L.